საქართველო, ბათუმი, ლეხ და მარია კაჩინსკების #1

AsiaNet-ის აბონენტური მომსახურების დაბრუნების პოლიტიკა

(ონლაინ და არანაღდი გადახდებისათვის)

AsiaNet-ის აბონენტური მომსახურების ფარგლებში, ყველა ონლაინ არხით (ვებგვერდი, მობილური აპლიკაცია და სხვა) და სხვა არანაღდი გადახდის მეთოდებით (საბანკო/საკრედიტო ბარათი, გადარიცხვა, ავტომატური გადახდის დავალება და სხვ.) შესრულებული გადახდები ემორჩილება შემდეგ პირობებს:

1. თანხის დაბრუნების აკრძალვა

• ონლაინ ან არანაღდი გზით შესრულებული გადახდები არის საბოლოო და თანხის დაბრუნებას არ ექვემდებარება.

• მომხმარებელს არ აქვს უფლება მოითხოვოს თანხის დაბრუნება, მიუხედავად იმისა, სარგებლობდა თუ არა მომსახურებით.

(აღნიშნული შეზღუდვა მოქმედებს სისტემის სპეციფიკიდან და აბონენტური მომსახურების ხასიათიდან გამომდინარე. )

2. ბალანსის განკარგვა და მოხმარება

• გადახდილი თანხა ირიცხება აბონენტის ანგარიშზე, როგორც ბალანსი, რომელიც ყოველ დღიური ტარიფის შესაბამისად გამოიყენება.

• ბალანსის განულების ან მინუსში გადასვლის შემთხვევაში, ინტერნეტის მიწოდება ავტომატურად შეწყდება.

3. ბალანსის გამორთვის რეგულირება:

• ბალანსის მინუსში გადასვლის შემთხვევაში, მომსახურების აღსადგენად აბონენტმა უნდა დაფაროს სრული პაკეტის ღირებულება.

4. ნაწილობრივი მოხმარება და თანხის დაბრუნება:

• სანამ ბალანსზე თანხაა, მომხმარებელი აგრძელებს სერვისით სარგებლობას ყოველდღიური ტარიფის მიხედვით.

• უკვე გამოყენებული თანხის დარჩენილი ნაწილი თანხის დაბრუნებას არ ექვემდებარება.

მომხმარებელთა სრული ინფორმირებულობის მიზნით, გთხოვთ წინასწარ გაეცნოთ და დაადასტუროთ აღნიშნული პირობები.

ასიანეტ - სანდო ინტერნეტ პროვაიდერი

გჭირდებათ დახმარება? ჩვენ მზად ვართ 24/7 დაგეხმაროთ

გაიგეთ მეტი